Followers


Keystyle Pertama



Harini pertama tama kalinya aku cuba keystyle lepas geram tengok video freestyle,

so semalam aku tanya kat group KTM, siapa sudi battle ngan aku. lepastu Mr. Os (Hassan) sudi, malam tadi open, belum start lagi. Petang tadi masuk, terus mula. Benda aku tulis memang takde point langsung. Ayat budak baik, sampai turn Mr. Os memang kena goreng la.



Azwan:

Assalamualaikum Hassan tuan rumah KTM
Ini Azwan sudah sampai, datang naik KTM
Aku budak sekolah hari-hari belajar BM
Itu sebab cita-cita aku nak jadi PM
Aku memang nak battle walau tak punya RM
Tapi aku perah keringat hingga jam 'twelve AM'
Aku buat kerja halal tak pecah ATM
Aku kasi pecah rekod sampai masuk RTM
Jadi sekarang kau Macbook aku hanya IBM
Tapi masih takda rasa cuak dengan Hassan KTM

Hassan:

Kau paham bahasa cina kan? meh sini aku maki kau cibai
Muka kau macam punching bag,sebab tu aku suka tibai
Zain makan punchline lancau aku,so pun nak gak ker kanasai?
Keystyle ko macam najis,memang kau wajib tuk ciak sai
Aku disekolahkan Azwan yang belum lagi abis belajar
Maka terpaksa la aku kutuk dia sebab aku ni kurang ajar
Berdoa sebelum battle ni start,tapi yassin kau dah tempah
Lawan aku kau wajib mati sebab ayat kau macam sampah
Aku bukan gengster maka aku tak kenal apa itu langsi
Jangan sampai aku kenal kau bakal jadi daging basi
Itu terma paling sesuai tuk budak suka main-main
Kalau tak puas hati gak kita repeat hari lain 

Kalau sendiri baca pun boleh agak dah kan siapa menang?

tertarik dengan komen ni masa semua orang sibuk mem'vote'


ni dah macam battle between c70 dengan hayabusa. jauh gila kene tapau budak nih.

Tim Azwan,
aku tak tau either kau faham atau tak term keystyle battle. kau ade buat rujukan kt battle2 sebelom ni atau kau saje datang sini untuk kene bunuh? -___-" aku langsung tak rasa ape yg kau tulis tu layak dalam nih sbnrnye. kurang2 bg la ade punchlines at least satu je pun takpe. ni siap kau puji die lagi dalam ayat kau, haiyoo. blaja lagi bro.


Memang sokong pun, kalah menang adat la. Janji pengalaman tu ada.


Btw aku buat sesi balas dendam dekat blog dia, memang terus tak reply.
Aku sebenarnya tak suka mencarut tapi kalau orang suruh aku mencarut memang aku suka.


Sesi balas dendam adalah rahsia, banyak mencarut.

One Response


  1. SyahmiShaarani on June 24, 2011 at 5:07 AM

    Hahahahaa stylo.


Leave your comment