Followers


Repot Kad



Lama pulak tak update blog.

Memang la, aku busy dengan exam tengah tahun haritu. Walaupun aku tak study sebenarnya, aku memang dah malas nak tulis dekat blog. PC aku pun slow, memang kalau nak tulis terus hilang mood. Aku tahu harini last day of school and its friday. fun fun fun kan?

Paling fun sebenarnya kalau amik report card. Tapi selamat ayah aku yang ambil, kalau mak aku mesti macam-macam dia tanya dekat cikgu. Result kali ni okay apa? Boleh baca sendiri la dekat atas.
Kalau ikut pointer dengan percentage memang teruk la.

Mak aku cakap kalau tak belajar pun boleh dapat result camni, kalau belajar?
Betul jugak kan? Mesti boleh dapat lagi bagus.

apa-apa pun syukur alhamdulillah
selamat cuti sekolah semua

2 Responses


  1. hana szied on August 20, 2011 at 11:19 PM

    wah wah wah ! cemerlangnyaa dikk , gudluck in ur future pulak yeahh

  2. Wan on November 2, 2011 at 7:03 PM

    thanks


Leave your comment