Followers


2 Indigo 2010



Kenangan paling indah pernah aku ada. Sebuah kelas yang ceria tanpa sebarang masalah. 
Pelbagai otak dan perangai yang memang tiada dekat kelas lain. Ketua kelas yang bertanggungjawab.
Rakan yang sentiasa sedia membantu. Senang bersama kita senang, susah bersama kita susah.


Brado - Takpernah nak kalah. Budak yang selalu kena bebel dengan aku.
Eashwar - Selalu tolong aku, walaupun aku sebenarnya tak selalu tolong dia.
Wong - Librarian yang bagi aku banyak advantage kat aku.
Amin - Lawak bodoh yang agak lawak jugak.
Zul - Lelaki melayu terakhir..
Masro - Taiko bertanggungjawab, banyak bagi aku motivasi. Betulkan kesalahan aku.
Amireen - Sentiasa dengan topik menarik. Geng sembang aku.
Rais - Sentiasa ada memberi pendapat bila diperlukan.
Pat - Lawak tahap dewa Batu Cave. Raja lawak aku.
Tikus - Kau lembik sangat. Budak bulian aku.
Jerin - Caring pasal semua orang termasuk aku.
Minyak - Budak yang selalu kena bahan dengan aku.
Chan - Librarian yang selalu pulangkan buku untuk aku.
Penan - Selalu sumpit kepala aku.
Mie - Master ICT, tok guru aku.
Huzayev - Member tepi katil aku.
Nenas - Member main CS kat Elite.
Shark - Budak paling gila selepas Pat.
Paklan - Raja segala raja perkara pelik dan pencerita paling gebang.

Secara jujurnya, aku memang berat hati nak tinggalkan korang selepas dua tahun bersama. 
Tapi, rezeki aku mungkin bukan dekat VI. Korang adalah member paling best pernah aku ada.
Walaupun kadang-kadang aku palat dengan korang, aku mintak maaf.
Aku rindu korang. Harap tak lupa aku.



Leave your comment