Followers


Pendidikan Seni


Silakan Klik Pada Gambar Jika Anda Berminat Untuk Membaca
-.-
Aku pun taktau nak cakap macam mana dah. Yang aku tau, aku budak baru dan aku hanya baru belajar seni berapa kali je. Itu pun guna buku lain. Esok final exam Pendidikan Seni. Memang aku taktau nak buat apa. Otak aku dah buntu macam Ubuntu. Lepastu paper Pendidikan Seni dia masa diperuntukkan ialah 2 jam. Aku rasa aku akan gunakan tak sampai sejam untuk buat paper dan gunakan masa selebihnya dengan bijak iaitu tidur. Inilah hobi dan benda yang paling berfaedah yang aku tau buat selain bloggging. Korang mesti pelik buat apa aku penat-penat scan soalan yang cikgu aku bagi sebenarnya agak lama dah, tapi dia menyorok dalam beg. Selamat malam ni dia keluar. Sebenarnya, bagi aku Pendidikan Seni adalah salah satu subject yang boleh merelaxkan otak aku yang serabut ni. Tapi, aku nak korang baca soalan pendidikan seni tu. Aku taktau la siapa punya idea buat soalan macam ni, tapi first time aku baca soalan tu, gelak besar. Tapi, benda lain yang berlaku dekat aku malam ni. Rasa macam nak menangis pun ada. Terfikir apa yang aku nak conteng  kat kertas yang cikgu bagi nanti.



Leave your comment